Fluminense a dat o lovitură importantă de marketing. Superbet a devenit sponsorul principal al clubului din Brazilia.
Din această colaborare, Fluminense va încasa o sumă uriașă care o va ajută să-și atingă obiectivele: 52 de miilioane de euro anual până în 2027.
Fluminense a izbutit o lovitură de imagine la începutul lunii aprilie, din care echipa braziliană se va alege cu 52 de milioane de euro pe sezon pentru următorii trei ani. Mai precis, Superbet a devenit sponsorul oficial al clubului pentru care joacă Marcelo și Felipe Melo.
Noul parteneriat a fost anunțat cu mare fast de către brazilieni. Pe lângă focul de artificii spectaculos, președintele clubului a anunțat că este mândru de noua colaborare și abia așteaptă că cele două părți să obțină rezultate notabile împreună.
„Sosirea lui Superbet ca noul nostru partener ne face să înțelegem valoarea și dimnesiunea pe care o are Fluminense. Suntem un club cu multe glorii, care a trecut printr-un proces de recâștigare a credibilității, cu ajutorul unei filosofii care se bazează pe muncă, filosofie care a adus și titluri.
Sperăm ca în continuare, Superbet și Fluminense să construiască împreună o poveste frumoasă care să continue drumul de realizări și victorii”, a declarat Mario Bittencourt, președintele clubului.
În urma licitației care a avut loc în luna septembrie a anului 2022, Rapid și compania de pariuri Superbet s-au înțeles pentru următorii cinci ani, iar Clubul Sportiv Rapid București, proprietarul stadionului, va încasa 600.000 de euro în fiecare sezon pentru ca stadionul să se numească „Superbet Arena”.
Compania de pariuri și-a arătat interesul pentru „casa” giuleștenilor încă de dinainte de inaugurarea acesteia. ProSport anunța încă de pe 15 decembrie 2021 că se va semna parteneriatul Rapid – Superbet și că în sezonul 2022 – 2023 arena o să poarte deja numele Superbet.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER